Kontakt

Vi gärna emot föräldrabesök för att visa vår förskola, så kontakta oss gärna via telefon eller mejl!

Adress
Föräldrakooperativet Minnemalen
Svartviksslingan 13
167 38 Bromma

Telefon: 08-80 16 06

E-post: info@minnemalen.se

Facebook: Minnemalen Föräldrakooperativ

RektorCarina Borg

Styrelseordförande: Soran Sha-Mohammed

Bankgironummer5555-2467

Ställ ditt barn i kö

Välkommen att ställa ert barn i kö hos oss på Minnemalen!

Vill du ställa ditt barn i kö till Minnemalen, använd Stockholms stads e-tjänst ”Min Barnomsorg” på Stockholmstads webbplats. Där väljer du sedan Föräldrakooperativet Minnemalen. 

Sök plats på förskolan (extern länk till Stockholms stads webbplats)

Vid fler frågor kontakta Minnemalens köansvarig Viktors Zilinskis på minnemalenko@gmail.com

Föräldrakooperativet begär utdrag ur belastningsregistret av våra vårdnadshavare innan slutgiltig intagning sker. Detta eftersom föräldrar anses som personal på sina pliktdagar.

Minnemalens kökriterier är:
Syskonförtur
Ködatum

Klagomål/Synpunkter

Rutiner för klagomålshantering

Enligt skollagen 4 kap. 8§ skall huvudmannen (Föräldrakooperativet Minnemalen Ekonomisk förening) ha skriftliga rutiner för att ta emot och utreda klagomål mot utbildningen. Vi ser klagomål som ett tillfälle att förbättra vår verksamhet. Om klagomålen visar att det finns brister i verksamheten så ska Minnemalen se till att bristerna åtgärdas.

Vem framför jag mina klagomål till?
Om det är något som inte motsvarar dina förväntningar eller som du är missnöjd med i ditt barns utbildning, framför det i första hand direkt till ditt barns pedagoger. Om du efter kontakt med personalen fortfarande har synpunkter/klagomål, ta då kontakt med rektorn. Använd gärna nedanstående blankett.

Vad händer med klagomålet? 
Alla klagomål utreds, följs upp och dokumenteras. Återkoppling till dig som förälder ska ske inom 10 arbetsdagar. Beroende på klagomålets art hanteras det och åtgärdas på olika sätt men alltid i samverkan dig som förälder. Klagomål samt vilka åtgärder som vidtagits redovisas för styrelsen.

Styrelsen ansvarar för att denna rutin utvärderas en gång/år.

Här är vår blankett för blankett för klagomålshantering.